Subject: FW: 4-5/489 Rail Balticu rajamisest Häädemeeste vallas
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 11:23:09 +0300

From: Janis Erilaid <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 10, 2025 12:35 PM
To: Hannes Vaidla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Margus Viiklepp
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Märt Maadla
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rašid Pulatov
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 4-5/489 Rail Balticu rajamisest Häädemeeste vallas

Tere!

Pöördun Teie poole seoses kirjaga, mille saatis Häädemeeste vallavalitsus,
kirja sisuks on 19334 Laiksaare-Massiaru-Teaste riigitee viimine
kilomeetritel 0,00 kuni 8,457 tolmuvaba katte alla.

Nagu ma aru saan siis on omavalitsus pöördunud varasemalt Transpordiameti
poole sama murega ja Teie seisukoht on, et aastatel 2025-2027 teehoiukava
sellist tegevust ette ei näe. RBE töövõtjad on küll kohustatud massvedude
planeerimisel tagama tee seisukorra ja parandamise aga RB projekti raames
ei näe ma võimalust riigiteed sellises ulatuses tolmuvaba katte alla viia.
Samas on kogukonna mure arusaadav ja probleem kindlasti teravneb uute
karjääride avamisega. Palun Teie tagasisidet ja arvamust olukorrale ning
vajadusel võime teha ka koosoleku, et arutada võimalusi ning ehk ka
võimalikke tingimusi, mida ehk saaks ka kaevandajale seada.

Tervitades/Best regards

Janis Erilaid

Pärnu-EE/LV vanemprojektijuht

+37254410415

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.